Geplaatst op 21/05/202621/05/2026 door Geert BrosensTwee jonge slechtvalken geringd in de torenZaterdag 16 mei zijn we weer de kerktoren in Hoogstraten-dorp opgeklommen om de slechtvalken te ringen.Dit jaar waren er 3 eitjes maar net als vorig jaar is er een ei niet uitgekomen.Maar we hebben dus wel een “jongen” en “meisje” geringd. Dit delen:Tweet Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print