Twee jonge slechtvalken geringd in de toren

Zaterdag 16 mei zijn we weer de kerktoren in Hoogstraten-dorp opgeklommen om de slechtvalken te ringen.
Dit jaar waren er 3 eitjes maar net als vorig jaar is er een ei niet uitgekomen.
Maar we hebben dus wel een “jongen” en “meisje” geringd.